Annandag påsk

Jaa, då kan man sitta ner här en liten stund.. Har ju varit sånt TOPPEN VÄDER!!!! Men i dag så vill inte solen komma fram... Själv så har jag jobbat hela påskhelgen... men han med lite sol iaf!
Jobbar en D-tur i dag, så ska tillbax till jobbet till 16:00 Men sen sååå får jag vara ledig i ett par dagar! Hoppas ju att helgens väder kan visa sig dom dagarna:-)!! (hoppas kan man juuu)
Pär och Tilde har fått roa sig själva över denna långhelg, men dom har haft de hur bra som hels ute i solen!

Fredagskvällen spenderade jag och Marlené över lite vin, och en massa tjålande så klart:-)! Så i går va jag lite seeeg, kan ja lova..
Tilde var ju så klart påskkärring:-)!!!  bilder kommer senare!
Nu så är Pär ute och åker lite 4-hjuling, men han lär vellan komma hem tills jag ska iväg?!!
Nu så ska jag, Tilde och Eddi ut på en liten promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0