Min tanke..

..Jag fick lust och energi till min TANKE;-)! Men är inte färdigt.. men snart då!! Tanken jag gått och dragit på, var att måla taket i rumet.. Ett furupanels tak... så de va bara å kvistlacka först, och jag lova, att de inte va några kvistar!!! Är vellan för de som jag gått och dragit på de hela sååå länge!? Men nu, nu är det påbörjat såå, nu ska de bli klart över helgen!!
Så de är vell de vi har inplanerarat i helgen.. Jag ska jobba i morrn kväll oxå, 16-21! inte van å göra så korta pass! men kan vara skönt de ibland;-)

Tilde har bestämt med mormor att hon ska sova där natten mellan sö-måndag, så hon frågar mest hela tiden va de är för dag:-) kan ju ha hunnit bli söndag på en timme juuu???!;-) Så söt så!!
Nu sover Tilde sen någon timme tillbax, och Pär ligger i soffan å kollar på nån film, själv så ska jag ut på en kvällspromenad med Eddi, sen så blir de till och mysa ner sig i soffan med mina två killar;-)
För i morrn så är de bara att MÅLA och se glad ut;-)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0