...

Redan fredag.... Betyder att de bara är 2 dagars ledigeht kvar:-(.... Jaja.. bara å bita i de sura äpplet.. å börja jobba igen...

I tisdags så vart de en shoppingvända!! Började i borlänge och slutade i falun=) Hittade en underbar klänning som jag ska ha till bröllopet,  vi ska på den 5e sep! Så nu är de bara skor kvar att inhandla!
Senare på kvällskvisten så drog jag och Nina ut i svampskogen, Ååååå vad svamp=) vi hittade!!! så resten av kvällen så hade jag jobb, kan ja säga!

Och i morrn så tror jag att de blir en vända in till staden, är ju nån vattenfestiva.. så vi fundrar på om vi ska gå ut å käka lite, och sedan kika runt!? om vi får någon barnvakt, vill säga???! Ska ringa farmor=) men de brukar inte vara några problem!

Eddi går de bättre än förväntat med! han har repat sig bra efter sin op.. Så nästa fredag så ska vi till falun på rehab träning, hoppas att de oxå funkar och att han snart får börja busa å leka igen.. Ska även chipp kastrera honnom då.. får se om han blir lite lugnare sen. Han har de super jobbigt med alla löptikar runt oss, ja de bor nästan bara tikar på den här gatan... HOPPAS att de är ett bra alternativ, istället för att ta kulorna??!
Dax för lite mällis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0