Träna..

Redan söndag.. Tycker helgerna går aldeles för fort!! Har iaf varit ledig, lördag! alltid nått. Ska jobba i kväll 16-21 så de blir en kort tur. Sen är de jobb mån-tisdag, onsdag = ledig, jobb torsdag. Sen är jag ledig fre-söndag!!!! så skönt å va 3 ledig.
 Veckan är full bokad med än de ena, än de andra... men bara med roliga saker som ska fixas=)

I går så var vi ut å kolla på finnmarksturen.. blev sååååå sugen!! så nu har vi satt upp lite mål till nästa år!! Så nu är de dax å börja TRÄNA!!!!! Har 4 mål som vi ska klara av! nästa år. Så kommer nog att bli en del skrivet om våran träning här inne..
Köpte lite nya cykel kläder/grejer i går, nya cykelskor, pedaler, hanskar, tröja å byxor! Å så blir de nog en ny cykel snart oxå!!!!

Kvällen i går så var vi nere vid Nina å tjejerna. Jag och Tilde.. Min Pär och Ninas Per, va på svensexa.. Så då passade vi på å ha lite tjejkväll=) God mat trevligt sällskap och så tittade vi på Männ som hatar kvinnor.. men jag somnade som vanligt:-(... med de jag såg så, verkade den hur BRA som helst! måste se den!!!

T står vid tv å dansar å sjunger med till mtv.. Pär ligger å sover å själv så ska jag ta å röja mig igenom tvätthögen..

Trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Va du är duktig, önskar jag också kunde träna lite! ;)

Hum, vet inte va du gör för fel när du försöker länka! Jag har ju blogspot o kan inte med blogg.se.. Men är det inte bara att kompiera min adress och lägga till den bland dina länkar??

Lycka till iaf ;)

kram

2009-09-02 @ 10:01:24
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0