Möhippa

Tisdag å jag är ledig i dag och i morrn!!! sköönt!! I dag så får de bli en sväng till staden.. kika lite, skulle behöva ha ett par skor... Luncha ska vi göra iaf, jag å T.Får se om Pär är i närheten å kan följa på lite lunch??
Sen lär vi hem å tömma släpvagnen, en vända till tippen!! Skönt å bli av med lite skit=)
Vidare hem sen för å lasta på 4-hjulingarna. Sen bär de av mot Vanbo!! Får se om T och jag ska hämta upp P i Ludvika, om han han får sluta jobba i tid villsäga??

I lördags så hade vi möhippa för Nok=) skjjsigt värre!!!! Hon vart så närvös när vi kom å hämtade henne på morgonen;-)
Hon fick sig en cykelvända på morgonen, de va ju satmaran.. 1mil vart de för hennes del!!! Jag och Nina fortsatte sedan å cykla dom återstende 3milen. Sen vart de lite gocart mat å bubbling!! Söndagen va en lite tung dag.. om jag säger så=)

En vända till Borlänge vart det, Tilde fick en ny cykel!! och jag en ny cykelhjälm.

Nu ska jag städa av lite snappt här hemma innan de är dax å dra sig mot staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0