Utmärkt natt!

En mycket bättre natt!!!
Eftersom Eddi inte vill vara i sin bur, så fick han en bädd neranför min säng.. och så får vi ha sovrumsdörren stängd ist.
Funkar UTMÄRKT!!!
På dag tid så får vi ha honom med i de rummet vi är i, och stänga av.. så när han ska vara själv så får han hålla till i köket. Han ska ju inte ha så mycket yta att kunna röra sig på.. men vem skulle inte få panik, om man vart instängd i en liten bur??

Sitter här med lite morgonkaffe! ska äta lite frulle, sen ska jag ta mig en träningsvända på cykeln!
Sen får vi se va dagen har att erbjuda?!! Ser ut att kunna bli fint väder??!! Å då lär man ju passa på att vara ute iaf=)

Hoppas solen lyser på dig med=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket de gör vi säkert :-) vi lär väl stöta på varann nån dag antar jag!! kram

2009-08-02 @ 09:10:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0