Nu..

..skulle jag vilja ha lite sol & värme!! skulle ju inte vara helt fel..
För nog skulle jag vilja ligga vid stranden nu och bara gotta mig i solen!!
Men eftersom solen inte vill skina, och värmen inte är här, så då får man bege sig till badhuset.. och de gjorde vi i går! Jag och Marlene och barna. Tack för en trevlig dag:-)

I går kväll så gav jag mig ut i skogen, och hittade de jag sökte!! Nämligen KANTARELLER;-) å ja kan lova att de kommer bli sååå mycket svamp i år!!!! bara de ville komma lite sol på dehär!!

Får se vad vi hittar på i dag!?! Tilde och Pär sover ännu, de är bara jag och Eddi som har varit vakna nu ett tag, hunnit med prominad, sitter med morgon kaffet!! en skönstart på dagen!

Hoppas att du/ni får en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0