Torsdag

Tar mig en liten paus i städandet.. Ja för de är vad som står på programet i dag för min del.. Städa och tvätta.

Igår kväll så kom vi hem från våran lilla mini semester. Så de finns lite att ta reda på.. kasta bara in allt från husbilen i går.. Så vi kunde städa ur den och köra upp den till farmor & farfar, som ska dra till västkusten om nån dag.

Eddi vart op, i går. Så väntar på att dom ska ringa och talaom hur han mår i dag??! Han hade fått både ryggmärgsbedövning, morfin och lite narkos i går.. så han skulle vara sovandes hela dagen i går..
Får hoppas att han klarar sig med bara morfin i dag???! Får se när han får komma hem till oss?? för nu LÄNGTAR vi efter han♥

Senare i dag så blir de en vända till Vanbo. Lite 4-hjulings körning på ludvikamx nya bana! I dag så ska jag oxå köra, provade inte banan sist.. va såååå LERIGT... men i dag såå, ska jag köra! ¨

Nu blir de please don`t leave me med Pink med högsta volym!! bara älskar den låten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0