Sovmorgon

Då va de ett tag sedan jag skrev här.. Men de har inte hänt så mycket..
Dagarna rullar på som vanligt med jobb, dagis och vardagssysslor...
Vädret ska vi inte tala om, hoppas bara att de snart vill vända!!! ?
Vill ju ha
 SOL & VÄRME!!
Jobbar hel har jag oxå.. har en fintur i dag. 16-21 men då får jag slita lite mer i morrn, 7-14-16-20 men de funkar de med!
Fick mig en sovmorgon i dag! sov till 12:20!!!! TACK för det;)

Nästa helg så är de ju midsommar.. inga som helst planer har vi heller.. jobbar till16, men sen så...?? Är första midsommar som jag är ledig, sen jag fick Tilde.. men i år så!!! midsommardagen ska vi till sunnansjö, å dansa runt stången;-)
Och så har nerräkningen börjat!! bara 5 veckor kvar.. sen så... som jag längtar!!
Tilde är hos sin kompis Elin och leker själv så ska jag ge mig ut i regnet på en promenad.. och så är de snart dax att börja tänka på att dra sig mot jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi måste se till att ses är ju så långt mellan gångerna.

Hur har du det framöver?

kram

2009-06-14 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0