Undra..

va det är för väder??! Ena stunden så bara öser det ner.. andra så blåser de storm ute, och så är solen framme... och värmen den kan man ju undra vart den tog vägen???!
Näää, nu vill jag att de ska bli SOMMAR!!! Skulle inte sitta fel. Vill kunna tillbringa lediga dagar vid sjön, bara ligga å lata sig i solen, bada och bara njuta... Hoppas att de kommer att bli
många sådana DAGAR!!

Dagen har Tilde spenderat tillsammans med morbror Linus och kusin Matilda;) TACK för att Tilde fick komma och vara med er..
Själv så fick jag åka till jobbet å fixa lite, fast jag skulle haft ledig dag..

I morgon så ska vi dra en vända till Borlänge för lite shopping;)  Hoppas att jag hittar lite som passar!!!

Nää, nu ska jag sätta lite fart, ska ta och städa av lite, dax å sätta fart va de ja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0