Torsdag

Jaha då var de redan torsdag.. Har hunnit med endel idag, redan.. Har varit med J till tandläkarn.. varit förbi stallet, och kika på hästarna! Och så har jag T å J varit till Gränges och hämta N.. Vidare förbi staden för lite inhandling av skönhetsprodukter;-)

Så nu har jag både J och N här! Så Tilde åär ju suuper lycklig;-) Dom kikar på kort, från stallet. Tilde tycker de är spännande att se när hon rider på Falckon;-) Kommer nog en bild lite senare om de..
Ska ta och fixa lite lunch åt oss, undra bara vad vi ska hitta på??
Senare i kväll så ska vi, jag och Pär upp till dagis på utvecklingssamtal! får se vad dom har att säga denna gången!?!

Och i morrn så bara måste
jag ta mig iväg till IKEA Någon som är sugen att följa???

Nää, lunch va de dax för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0