Länge sedan

Hmm.. Nu var de länge sedan... Men de har inte funnis någon tid till att blogga, och så har de varit finväder ute, så då har jag inte haft någon lust.
Dagarna har rullat på med jobb/dagis, ute vistelse så fort vi fått en ledig stund! Tilde skulle kunna spendera hela dagar ute. Utan avbrott för mat.. Så maten har för de mästa ätits på altanen!
Torsdagen spenderade vi på kupolen! Tilde fick ett par sandaler, Hello kitty så klart! och ett par Hello kitty gummistövlar. Själv så fich jag ett par nya ballerina!!! Och så fick jag ett par nya jeansleggings! Fick duga för denna vända..
Valborg har de oxå hunnit vara.. Vi grillade och sen så bar de av för att avnjuta brasan!

På hemma fronten så är de lite som ska fixas;-)!!  Va och införskaffade lite färg i går!!! Ska måla om sänggaveln! och två byråer som vi har i sovrummet.. så de ska jag försöka hinna börja med i dag!?  Måste bara få tag i några kartonger, måste ju förvara kläderna någon stans under tiden..

Upp till brossan och Jasmin, titta på när dom flyttar in i nya lägenheten ska vi oxå! Får vellan köpa med oss lite fika;-)
Om man ska ta och dra igång en tvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0