Brrr..

Uppe tidigt i dag. Skulle vara i Fagersta och besikta bile kl:07:00 i dag:/ Å kallt som f*n va de oxå...
Inte bara ute, utan inne me. Kaminen hade laggt av i natt, sååå jaaa 16,5 va de när vi vaknade Brrrrrrrrrr..... Kallt kallt..
Men nu är de varmt ock skönt!!!

Bilen då...... nja, måste byta någe??? men de är ju Pärras sak:)

I går va vi till Borlänge. Köpte till slut en overall till T.. och ett par skor. Men hade lika gärna kunnat kommit hem utan..
TROTTSIGARE unge tror ja inte finns????!
Trodde jag skulle bli GALEN i går... Hon som aldrig brukar gö så..
Men i går så, testade hon oss riktigt...
Pär köpte sig en ny mössa och jag fick mig ett skärp. Inga skor som jag skulle ha behöva haft, får ta mig en vända nån dag själv!

Så nu har iaf Tilde allt, bara ett par skor till, till vintern. Så hon har nå att byta med.
Nä, nu ska jag passa på å damsuga lite, innan T kommer hem.

Trevlig å solig tisdag på er!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, de där me trotsiga barn vet jag va du menar med :P

vi hänger gärna på till blnge nån dag, så kan barnen trotsa tillsammans :D

2009-10-06 @ 23:12:03
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com
Postat av: Sandra

Va bra va bra! :D

Hör av dej nästa gång då! :P

2009-10-07 @ 19:41:57
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0