Hösten

,är här! Kalla frostiga mornar har vi haft nu.
Gårdagen kan jag tycka va en underbart fin höstdag!
Kallt i luften, solsken som värmde.. ja det va som de skulle vara, en fin höstdag.
Och så en massa tända ljus!!!
Bara älskar det!
Ska göra iordning utanför dörren, här oxå, med lycktor å lite höst blommor..



Va till stallet i går, kunde inte rida på grund av ryggen. Så jag tog Ella med mig på en skogsprominad ist.. riktigt skönt. Gick i rask fart i 1 1/2 timme helt under bart:)
Ska till stallet i dag oxå, få se om jag kommer upp i dag då???

Tilde ska till tandläkarn i dag. Får se va dom säger?!
Nää, nu ska vi ta å dra oss till Therese & Andreas hus, som dom köpt! Ska dit å kolla om vi ska vara med i färgburkarna!!?:) Nina å Therese är där å målar för fullt.

Tar med oss lite fika iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0