Japp..

..då va de bestämt. Pär ska börja jobba borta igen. Han kommer att vara borta varanan vecka. Tänk om en annan hade de lika bra! Bara bli uppringd å erbjuden jobb! Nog för att jag har ett jobb, med endå! De hade ju Pär oxå, men nu ett nytt.

Är vell värst för Tilde. Vet hur mycket hon sakna pappa, när han låg borta förut på jobb. Har talat om att pappa ska vara borta å jobba igen, och hon verkar ta de ganska bra. Kommer att märkas mer på måndag när han åker.

Kommer ju att sakna nån att prata å mysa med i soffan, när T har somnat, men får vel tala och mysa med Eddiponken:)
Kan vara skönt å vara lite själv oxå!

Men veckorna susar ju bara förbi, så de kommer nog att gå utmärkt, klarade de ju förra gången såå, då klarar jag de denna gången nmed!
Är vel bara när vi får en massa snö, och jag lär skotta som de hade varit bra å ha P hemma:)

Kan vara bra å få längta...


I dag så tog jag och Tilde med oss lite fika ut i skogen. Riktigt mysigt!! Åååå vad svamp vi plockade!!!! så nu har jag suttit och tagit reda på nästan allt..

Jobb i morgon. En D-tur har jag.. men de går de oxå. Har jobbat i dag, å jag känner av ryggen, men de kommer jag nog att få göra ett tag fram över... men hoppas att de snart ska gå över och vara bra!
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0