Jobb..

Då va de fredag igen då.. Jag ska jobba hela långa helgen.. Tilde ska sova vid farmor och farfar. Så hon är lycklig, tror dom skulle åka ut med husbilen!

Veckan har rullat på i en väldans fart. Är ju så, när man är själv å ska fixa med allt. P är borta å jobbar men vi har de hur skönt som helst här hemma!

Tack till mamma"mormor" som hade Tilde vid sig, natten mellan tisdag-onsdag när jag jobbade kväll!

På måndag så bär de iväg till Örebro! Då fyller Melvin 5 år! Sen är de jobb hela långa veckan... Och så blir de några dagar i stallet oxå!!
Nu lär jag hänga lite tvätt sen, lunch och så jobb... Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack de känns skönt o veta :-P hoppas allt är bra med er!

2009-10-29 @ 14:09:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja jag hoppas verkligen det! :-P

2010-01-03 @ 21:04:14
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0