Kallt

Brrrrr fasen va kallt de va i dag då.. -5,1 här när vi gick upp. Bara å gilla läget nu, va de gäller kyla.

Fredag i dag då. Skönt att helgen är här, hoppas att Pär slutar i tid i dag, så de inte blir övertid, som alltid..
I kväll så ska P upp till T & A's hus, ska hjälpa till å tapetsera. I morrn så ska vi åka neråt i landet, å jag HOPPAS att de blir bra!!?.

Söndag så, tänkte jag om jag skulle ta med mig Tilde till badhuset, var länge sen nu, vi va dit. Men på söndag sååå ska vi vellan försöka ta oss dit.

I dag så är de städa av som gäller, så vi bara kan myyysa sen när de blir kväller. Skullle behöva varit å inhandlat lite varmare skor oxå.. till både mig å trullsfia, får se om vi hinner med det?!


Ha en skön fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0