Blir TOKIG...

.. Jaaaa, nu J*VLAR ska de behöva ta över 2 veckor?? Inget fungerande kylskåp änn... Nu är jag riktigt FÖRBANNAD!

Så de blir ett samtal till idag.. Grrrrr....... ¤:)(¤#"*^**/

Igår så passa jag på att putsa köksfönstren, satt upp lite nya gardiner å så.. Nu är de bara 6 rum kvar:/..

Torsdag i dag då. Ska till Falun med Eddie, sen hem å försöka ta vara på denna dagens sol, om den fortfarande lyser när vi kommer hem!?
Helgen består av jobb, för min del. Lördag så är de kalas dax för Tilde. Så en present lär vi inhandla i dag, då vi ändå är ute å åker. På söndag, så ska P & T  nog till Säter på nån 4-hjulings tävling.
Nu ska jag ta mig en dusch, å försöka få på mig lite kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0