torsdag...

Sitter å väntar på att klockan ska bli hämtnings dax.. Tilde är på dagis. Men snart såå, blir de liv å rörelse här hemma igen!
Tänk att man kan sakna någon,
sååå MYCKET!
Är så tyst utan henne...

Torsdag i dag, de betyder att i morgon är de fredag!! Å helg!! De gillar jag. Iaf när man är ledig! Pär ska jobba men vi kommer att få se, och träffa han mycket endå! Synd bara att min rygg inte blivit nå bättre... Men hoppas att vi kan ha de trevligt å mysigt i helgen ändå!

Mitt/vårat hem.. ser ut som en sprängd soptipp:( Å jag kan inte göra nått åt det... Min rygg, sätter stopp. Så i dag när P kommer hem såå...... kommer han bli så glad när han kommer att få städa! Men han ska inte klaga, de är ju nästan allti annars jag som fixar det.

Dax å börja röra på sig. Mot dagis.. Sen får vi se vad T och jag hittar på??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0