Bröllop

Vilket väder de är då.. riktigt höstväder... En liten sovmorgon fick jag i dag! såå sköönt. Är 3 ledig nu över helgen.
Och i morgon så ska vi ju på bröllop!! Ska bli så kul!!
Så i går va vi till Borlänge och Pär köpte sig en ny skjorta, och Tilde fick lite tights. Så nu inväntar vi morgondagen!!
Alltid trevligt med bröllop:-)

Hoppas att de blir lite bättre väder till i morgon!??!!

I dag så ska jag in till staden å fixa en liten sak, sen så vet jag inte vad vi ska hitta på.. är ju så tråkigt väder. Skulle behöva måla lite, men är ju inge tork väder pricis, så de får vänta.

Nu ska jag träna Eddie lite, har ju ett träningsprogram åt han, så han åter får sina muskler. Fattades 1,5 cm i muskler, på de op, benet. Annars så har han återhämtat sig bra! Skall till baka på till rehab, 10/9. Då får vi se om våran träning har gett nå resultat..

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0