...

Nu va de ett tag sedan jag skrev något..
Men har inte haft tid...
Har jobbat 3 intensiva veckor nu, och dom få stunder jag varit ledig, har jag tillbringat med min kära här hemma!

Hade en trevlig och skön påskafton.. Tilde va lite påskkärring.
Till Pärs bror på mat å gott att dricka!
Resten av påsken har jag varit på jobbet.

Annars så har det rulla på här hemma som vanligt, med jobb och vardags göra...

Men nu har jag 2 lediga dagar!!!!
Fint väder i dag oxå!
Så dagen kommer att spenderas ute!
Ska försöka få på mina sommardäck på bilen..
Tilde har bestämmt att vi ska ta en promenad till ok.. eller jag och Eddie ska gå, och hon cykla!

Skulle behöva röja lite i trädgården.. men är för blött på gräsmattan, de går inte att gå är som en liten insjö...
så de får vänta lite..

Nu får de bli till att njuta av solen!

Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0