Medlem...

i tant klubben! eller hur va det nu??
Iaf enligt Linda!
Som tycker att det är skönt, när jag oxå kan göra henne sälskap där;)

Ja, så är det..
Nu har jag paserat sträcket...
Hela 30-år är jag nu.. men inte spelar det så stor roll med siffrorna, känner mig inte en dag äldre än 25:)

Så i går morse när vi skulle jäkta iväg för ett besök hos ögonläkarn för Tilde sååå...
Öppnar yterdörren för att gå ut med hunden och ser min bil, eller bil å bil!
Den va täckt med en hel årsförbrukning av toapapper...
Och så hade det ju snöat och fryst fast under natten!
Så jag hade endel papper kvar på bilen när vi drog mot stan!
Och så alla fina små skyltar..
med
FINA GAMLA KORT!!
Ja.. dom har legat i dom som varit här å pyntat så fint:)

Så de har jag och T städat undan i dag.
Och så var det en massa nära och kära hit och uppvaktade mig i går oxå!
TREVLIGT!!
Och tusen tack för fina blommor och presenter!
Men det kommer mera har jag hört rycktas om...

Och nu är det bara för mig och P att kolla ut ett datum!
Ska ju ha ett 60-års kalas i sommar.

Jag har ju fyllt, och Pär fyller senare i år, så då tänkte vi att det får bli ett 60-års kalas!

Men blir inte av förens, vi kommer hem från Thailand.

Sitter just nu och inväntar P, som är på väg hem från jobbet! Har ju inte träffat han sen i söndags, så nu längtar vi, jag och trullsfia!

Trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Halloj!

Grattis och välkommen i klubben;-)Lite bus måste de ju vara när man fyller hihi. Tack för god mat och tårta. Kram Kram

2010-04-23 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0