En liten Alice

Efter en kväll på jobbet, så såg jag framimot att få komma hem!
Och hemma väntade en trevlig liten över raskning:)
För i soffan satt Nina å väntade:)

Så har nyss drucikt en kopp te, med världens bästa Nina!
Och tjålat en massa!

Och nu sitter jag här, skulle igentligen ha gått å laggt mig..
Tilde sover vid mamma/mormor i natt, och Pär kommer hem inatt någon gång!
såå de är bara jag å Eddie ponken hemma.

Så imorgon så får de bli en liten sovmorgon för min del! Gäller ju att passa på:)

Sen in till staden för att hemta hem Tilde!
Om hon nu vill med!?
Mamma fick nämligen hem sin lilla hund bebis i dag, så ni kan ju gissa om de är extra spännande att sova vid mormor nu:)

Lilla Alice!!
så himla sööt!!
Ska slänga in en bild i morgon på lilla A och T orkar inte nu...

Och så i morgon så är de tänkt att vi ska käka lite kräftor!!
så jag lär vellan fixa till några pajer..
Nu får de bli sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0