Energi till 1000!!

Vet inte vad det tog åt mig i dag!? Fick sån ENERGI så jag blir nästan rädd:)
Har hunnit med att röja som bara den på överv, samt hunnit med stryktvätten, plockat undan all tvätt. Fixat middag, köttbullar"hem rullade" och tvättmaskinen är inne på 3 omgången!!!

Tänk om man hadde sån energi varje dag!!! 
Just nu känner jag, att jag skulle vilja vara hemma, slippa gå till jobbet! för jag skulle ha fullt upp med allt som
ska och måste bli klart!!
Så de gäller att ta till vara på sådana här stunder:)

Så nu har jag inte tid att sitta mera!
Måste fortsätta såå länge de håller i sig!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan jag få lite av din energi?? bara lite:)

2010-08-18 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0