Funderar...

Då har mina 2 dagar med ledighet rusat för bi...
Men har fått lite gjort!

I morgon så väntar jobb för min del, och dagis för trullsfia.

Hittade en hatthylla på jysk, när jag var dit, och en liten byrå med 3 korgar till.
Men nu vet jag inte hur jag ska göra...
Har en annan hatthylla och sko hylla, från ikea..
fundrar på om jag ska måla det, och ha de i tvättstugan ist???
 Jaja.. får fundera lite...

Nu är det iaf fårdig målat i tvättstugan!
Målade rören i dag, så nu har tvättmaskinen kommit på sin plats igen. Så den har fått jobbat hårt idag, 4 maskiner har jag hunnit med att tvätta!
Fattar inte hur mycket tvätt de kan bli på några dagar..

Riset från häcken som vi klippte förra veckan har nu oxå äntligen körts bort i dag.
De gjorde vi bra!!
L, T, S, T och jag, så Pärra får vellan ta räkningen:)

Nä om man skulle ta å pinka hunden, å gå å lägg sig!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0