sjuk..

jo, men vist!
Har gått å blitt sjuk:/ Feber och halsont. Vilket jag igentligen inte har tid att vara!

Skulle ju ha börjat måla taket, i blivande vardagsrummet!
Men de får vänta..

Ligger ner bäddad i soffan, har just kollat på en film.

Är vel så nu, att nu ska förkylningarn härja runt...
Tildes, komentar i morse, men mamma! är ju jag som brukar vara sjuk!

Jaa, men denna gången så var det min tur att åka dit först:(

Tur att Pär är hemma. så man kan få lite upp passninig:)

Så dagen kommer att spenderas i soffan under täcket, och lite mer film..

Alla måsten får skjutas på...

Men ska nog kika runt å se om jag hittar på nån resa!? Är så sugen att dra iväg några veckor i vinter:)

Tilde vi havet! 
Ååå va jag vill åka till sol, och värme igen!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0