vill ha..

.. ja, nu vill jag ha en massa nytt!
Både kläder och annat...
Skulle behöva en ikea vända.
Inte för att jag ska ha nå stora saker, utan bara sån där små plock!
Nya lampor till hallen, är ett måste!

En ny höst jacka till T, måste oxå införskaffas!
Overall, och allväders, har hon redan in för vintern.

Funderar om jag ska försöka ta mig iväg...
Får se hur jag känner mig i morgon, då kan de hända att jag drar iväg?!

För sen, bara nya tv rummet är klart såå, får vi se vad som behöver inhandlas dit.
Ska inte ha så mycket där.

Får se hur mycket ork jag har nästa vecka, om jag ska orka riva färdigt, och börja måla.
Att jag skulle bli sjuk, ingick, inte i planen..

Nu ska jag iaf passa på å vila medans T är på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0