Ledig..

Som rubriken lyder, Ledig dag idag!
Var ledig i går oxå, så lite på att göra listan har hunnits med!

Tvättbärget när nu borta! Och så har jag hunnit med att städa av här nere..

Tog mig en liten kaffe paus, här vid datorn.
Men FÅR INTE bli långvarig här, vilket jag brukar kunna bli...
Utan ska ta tag i Öv oxå Pust...

Tilde har bäste kompisen Elin här, och dom leker såå bra så man hinner få en massa gjort;)
Elin har övernattat här!
Så igår kväll va det en massa fnitter från öv, men helt plötsligt så vart det tyst, och när jag kom upp möttes jag av två sovande sessor i samma säng;)
Så söta så!!

Ska försöka få till en bild på nya golvet och slänga ut! Samt ett på "nya" soffan..

Imorgon så är det dax för jobb igen, kvälls jobb, så måste höra med farmor, eller mormor om barnvakt.. Snacka om att vara ute i tid!!
Men de brukar aldrig vara nå problem!
Nä nu får det vara slut på denna kafferast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0