VAB:ar

,är vad jag gör i dag. Tilde har feber och en j*vla hosta. Hoppas att det snart ska vara över!!

Kallt som f*an är det ute oxå! Kan ju inte klaga på att vi haft en dålig vinter.. men nu tycker jag nog att det får vara dax för våren, att göra sig påmind!!
Har inte varit ett enda töväder denna vinter, och kallt å massa snö sen lucia..
Men MERA snö ska det tydligen komma denna vecka:(

Kallt hade vi inne i morse när vi vaknade oxå... Våran kamin har slagit av sig, så 13,5 grader hade vi Brrrrr.......
Men nu så, är det iaf 17 inne!! Alltid nått:)

Och min bil, vill inte starta.. jag hade lovat Tilde att vi skulle åka till ok å hyra film! men inge kräm i batteriet:( så nu väntar vi på att farfar ska komma med ett nytt batteri så den vill starta! Lika bra att köpa ett nytt, har laddat det ett X antal gånger i vinter så nu får det bli ett nytt.
Nu så, har jag klagat ur mig en massa!!

Ingen träning för mig i kväll, får hoppas att jag kan gå på torsdag iaf?!
Passa på å fixa lite här hemma då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0