Onsdag

Skulle leta fram mina gamla löpar skor.. men insåg att jag blidde tvungen att åka till staden, för inhandling av ett par nya! Så är jag 1100 hundra fattigare, men har ett par NYA fina löparskor:)
Ska ju börja spela fotboll igen! Så i morgon så är det löpa och styrka som står på tränings programet! Ska bli himla kul och skönt å komma igång.

Lite annat smått å gott vart det oxå, så klart.. fast jag inte skulle...

Som sagt så ska vi ju ut på en resa, till Thailand, hua hin!!! Ska bli himla sköööj;) Vi ska åka med en annan familj, så vi är sammanlaggt 8st.
Har hyrt ett hus med en STOR pool, som Tilde säger att hon ska bo i:) Hon är lite rolig, först så skulle hon inte med, efter att hon fick veta att hon skulle ta sprutor... men när hon fick se huset och poolen, såå ändrade hon sig!!
Först så sa hon att hon skulle fråga mormor, för hon sa att mormor vill åka till Thailan. Och mormor törs nog ta en spruta oxå....

LÄNGTAR så tills det är dax!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0