Söndag

Då va det söndag i gen då.. fattar inte att helgerna ska gå så fort... Kallt som f*n är det ute oxå.
I fredags så va vi till Mattias och Nok, åt thaimat och va på folkan!
 Å va jag vill lära mig bugga!!! Ser ju så roligt ut, om man ändå kunde!
Jag va nykter, så pigg å kry på lördags morgon, va andra som va lite mer sega:)

I dag så har vi inte gjort många knop här hemma. Bara tagit det lugnt. Tilde och Pär har varit ute en stund i kylan medans jag fick ta reda på tvätt högen!

Måndag i morrn.. ska jobba kväll, vilket betyder att ajg missar träningen:(... men är så, att jag inte alltid kommer att kunna träna alla gånger. Fast jag skulle vilja.. Men får iaf, träna på torsdag!!
Nä, nu är söndagssteken klar! så nu blir det till att äta lite coca colastek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0