Sol i skinnet, gla i sinnet:)

Som rubriken lyder! Så känns det:)


Redan söndag.. dagarna går så fort, när man är ledig.
Men fick finväder, dom här dagarna:)
Har inte gjort så mycket, försökt tagit vara på solens strålar och varit ute mest hela tiden!
Städade av inne i går.. Fick se hur j*vla skitit vi hade det, när solen sken in...
Och det är konstigt vad all energi kommer ifrån, bara man får se solen!!
Så nu vill jag ha mera
sol sol sol!!!!
Äntligen så är våren här!! som jag har längtat!

P va i sälen hela dagen i går och åkte skoter.
Så idag är det T´s tur, tyckte hon.. Så nu är dom på väg på en skoter vända.
Fika har dom oxå med sig! Viktiga saker det:)

Själv så ska jag ta mig en promenad med våran tjokis till hund.. Ja, han ser ut som en vandrande pågen limpa!
Men nu när det är varmare ute, så ska vi nog kunna fixa till kostymen på han!
Han tycke inte om vintern.. aldeles för kallt för hans smak.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda??! Träning i kväll iaf, om min ljumske till låter vilj säga?
Nä, promis va det..

Trevlig söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0