Bestämt mig..

Solen skiner från en blå himmel, så underbart!!
Kunde vara lite varmare bara, +4 här nu..
Så mera + grader, och snart så, är nog snön borta hoppas jag:)

Onsdag i dag, å det betyder ett kvällspass på jobbet för min del.
Mormor ska hämta trullsfia på dagis, och vara hemma här, med henne till jag kommer hem.

Idag så har jag hunnit med endel..
Har fixat personbevis, så vi kan fixa pass..
Hunnit träna "mage" vart det i dag..
Tvättat..
Fattar inte hur man kan ha så j*vla mycket tvätt jämt??
Tycker inte att jag gör annat än tvättar... men det tar ju aldrig slut...

Och nu så har jag bestämt mig! Ska spara ut håret.. 
Och jag ska INTE KLIPPPA mig...
Vilket jag alltid gjort, när jag inte stått ut. Nä, nu ska jag stå ut!!
Men det är svårt.
För just nu är jag inne i en sån perjord, att det inte går att göra nått...
Men som sagt.. det är bara att gilla läget..

Har haft kort hår nu i många år... men nu vill jag ha det lite längre!

Nä, nu är det dax för duschen, innan jag ska gå med Tilde till dagis.
Trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0