Mycket nu

Ja, de kan man säga!
Stress, stress och åter stress...
Så ser mina dagar, eller rättare sagt mina kommande veckor ut.
Har sååå mycket just nu.. Har lite svårt att få ihop allt just nu.
Såå Ja, jag skulle behöva ha fler timmar på dygnet just nu!
Har jobbat rätt mycket den senaste veckan.
Försöker hinna med och träna, fixa de nödvändigaste på hemma plan!

Och i morgon så är de dax för hemma match!
Skönt då får man någe annat att tänka på under 90 min:)

Skönt å få gnälla av sig lite!

nä, har igentligen inte tid att sitta här, ska fixa tvätten och hinna dra runt med damsugarn innan jag får inta sängen, för några timmars sömn!!
För 05:00 ringer klockan för ännu ett pass på jobbet...
för att sedan stressa hem och försöka få i T lite mat innan samligen inför matchen.
OCH DEN SKA VI VINNA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ullis

Lycka till på matchen!!

2010-05-26 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0