VAB

Måndag i dag, och jag är hemma och VAB:ar.
Tilde har feber..
Jag som trodde att vi skulle slippa! Men inte då..
Så hon ligger i soffan och kikar på tv.
Så vi får vänta en vecka till, innan vi kan vaccinera oss.
Själv så ska jag försöka få tag i mamma "mormor" och höra om hon vill vara lite barnvakt till kvällen, så jag kan träna!

Lite valborg har vi oxå hunnit med.
Vi grillade lite här hemma, och så drog vi ner till brasan och tittade på lite fyverkeri...
Själv så mådde jag inte hundra.. Har haft ont i magen i två dagar, men lika fort som det komm, så gick det över!
Och de tackar jag för.
Men hela lördagen gick bort, hade ont och sov hela långa dagen.

Men i går så hände det lite här hemma!
Började röja på övervåningen!!!!
Och så finns det 20 liter takfärg hemma så snart så.. ska här målas:)

Nu..
Till en helt annan sak..
Tog fram Tildes hälsokort, nu när vi skulle vaccinera oss.
Och herre gud va liten hon har varit!

Hon vägde ju 2180 när hon föddes, va 43,5 cm och hade huvudomf på 30 cm
och när hon var 3 dagar så var vikten 1985
Ja, dom går ju ner i vikt.
När hon var 1 mån så var hon uppe i 2975
och vid 2 mån så vägde hon 4045

Nä, nu ska jag passa på å lägga mig på soffan med min lilla trullsfia.
Trevlig måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0