1 advent

Första advent avklarad.. Nu går tiden fort! Står inte på förns det är julafton nu!
Och det finns någon här hemma som har ner räkning kan jag lova;)

Tisdag i dag och P och T är på väg ner till Bvc, för 5½ årskontroll.
T kommer att få sin 4 vaccination mot polio, difteri, stelkramp och kikhosta.

Själv så är jag hemma och är sjuk, huvudvärk och feber..
Gick hem från jobbet i går vid 12 tiden. Och sov hela dagen i går och halva dagen i dag.. men börjar känna mig lite bättre iaf.

I söndags så var det 1advent!
Och så här mysigt hade vi



Maya och Tilde!



Hanna, Niklas och lilla Kerstin!



Familjen Pettersson!
Var här på lite adventsfika!
Med glögg, kaffe, bullar och peppakakor!

Fullrulle och super trevligt!
TACK
för en mycket trevlig eftermiddag!

Nu ska jag passa på att lägga mig i soffan igen, och glopå någon film...


Kommentarer
Postat av: Linn

Tusen tack själva för en trevlig första advent, kan vi ha som tradition tycker jag,ränna runt i husen på åsvägen :)

2010-12-01 @ 22:43:41
Postat av: Emelie

Ja, absolut måste detta bli en tradition!!

2010-12-02 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0