En ledig,

dag mitt i veckan är vad vi har i dag!
Massa snö har det fallit oxå, så ut å skotta lär vi göra.
T är lycklig, att det kommit snö! själv så tycker jag att de är lite mysigt, bara det inte blir såå där fruktansvärt kallt!! Men har hör att de är nogon som spått, att detta ska bli den kallaste vintern på 1000 år! Och jag hoppas INTE att det är SANT!

Men tyckte att det var lite mysigt igår kväll, när det ven runt huset och det virvlade runt snö.
Och vi åt en värmande soppa, eldade i kaminen, med en massa tända ljus, och så tog jag mig lite glögg!

Idag så får de bli en liten shopping vända, tror jag?! Och sen funderar jag på om de får bli lite bullbakning!

Ha en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0