Fars-dag

Idag så är det fars dag! Men i detta hus så har det inte blitt något firande..
Har varken far, eller dotter hemma.
P är borta på jobb, och Tilde är vid mormor!
Så jag passade på och tog mig en lång sovmorgon;))

T får fira P i morgon.
För då är vi alla hemma!

Själv så ska jag strax fixa till mig, de vill säga,hoppa ur mys byxorna och dra till jobbet. Och imorgon så är äntligen denna jobbar helg över!! Då har jag gjort min 5 dagar!
3-ledig på det! Och sen är det dax att göra helg igen:(

Ska försöka hinna med att måla klart i det blivande tv rummet. Ja de är inte färdigt ännu... Tycker inte att jag hinner med allt som ska göras, men nu såå, har jag ju 3 lediga dagar! Och då ska de fixas!
För tror att golvet skulle komma denna veckan?! Så förhoppnings vis så hinner jag både måla klart, och få upp nya väggen, samt att vi hinner lägga golvet???!

Trevlig söndag på er, och grattis till alla pappor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0