Nu börjar

..ner räkningen. Ett pass, av fem, har jag gjort idag.
Fredag i morgon, betyder jobb och dagis. Sen hem för att packa väskan åt T, som ska tillbringa helgen vi mormor! Både jag och P, jobbar helgen.. Men T har inget emot att vara med mormor en helg;)

Bad och en massa annat sköj kommer det att bli, för trullsfia!
Är bara en annan som har dåligt samvet, för att vi jobbar! Skulle ju vilja att nån av oss, va hemma! Men denna helgen var jag tvungen att jobba, fast P oxå är borta.
Försöker att inte lägga helg, kvällar den veckan som P, är borta. Men är inte alltid det går att få till. Men är ju såå, att det inte är kul att jobba alla helger som P är hemma heller!! Vill ju ha nån helg tillsammans, med hela familjen!!

Så då får det bli såna här helger, med mormor mys för T! Och hon lider ju inte, tvärrt om! Har tjata å undrat hur många dagar det har varit kvar, tills hon skulle få åka och vara med mormor;)


Så ikväll, har vi haft lite torsdags mys nu på kvällen.
Varm oboy till T. Och en latte till mig.& bullar framför tv'n, till bolibompa.

Ska strx krypa ner i sängen och sova film;) Men först så ska fryslorten ut på en liten vända.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0