Halloween

Då har T haft lite halloweenfest!
Vart några barn! Så lite bilder från eftermiddagen/kvällen..




Ja, de var allt från läskiga gubbar, prinsessor, häxor, punkare till små söta katter;)

Och så bjöd T på lite "giftiga" saker!
Giftig bål




Giftiga kakor..

Och super giftiga popcorn!

Och så en bild på våran pumpa



Så vi tackar dom som kom och hade halloweenfest med oss!!

Nu får de bli tv titta för min del, men hade vart trevlig att tagit en snok vända till birken. Men P är ju borta på jobb, så jag får synd nog, stanna hemma!

Men kanske får de bli ett glas vin?!

Trevlig HALLOWEEN!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Ni hade gjort det så spökligt och mysigt! Det var en trött punkare när vi kom hem ;)

2010-10-31 @ 10:43:24
Postat av: Emelie

Ja, det förstår jag att hon var! Hon röjde på;) Men söötare punkare har jag aldrig sett..;)!!

2010-10-31 @ 11:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0