Höst mys..

Tänkte slänga ut några bilder, före och efter.
Fast man kanske inte tror att en dörr kan göra så mycket skilnad, men de kan det!

Nu så, har vi en "grovingång"
Före



Och nu!



Har fixat till lite höst krukor oxå, men mer ska de bli!
Käns lite roligare nu, när dörren kommit på plats!
Ska fixa fram mina ljuslyktor, för nu är höst mörkret här, å ja, jag gillar det;)
Ser framimot en massa höst mys, med tända ljus!!

Nu ska jag ta med mig hunden ut i skogen på en svamp vända, får se om vi hittar lite?
Så skönt å ha Eddie med, då springer ahn av sig lite, och är för hoppnings vis lite tröttare...

Sen blir det till att mysa lite till kvällen med massa tända ljus i höst mörkret!

Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0