Söndag

Så var det äntligen söndag! Pär kommer hem, som jag längtat efter så där extra mycket efter!!
Är helt själv hemma. Tilde har sovit vid mormor.

Var ut med laget i går! Å vilken trevlig kväll/natt det blev!
Först till Borlänge på ice, sen ut å käka. Vidare hem till Johanna på lite lekar!
Av slutade med ett besök på stopet...
Med andra ord en mycket trevlig kväll!!
Tack tjejer!

Nästa festlig het, med laget blir Nif festen!!

Tog en lång och välbehövlig sov morgon i dag! Så skönt såå.

I går började jag med blivande tv rummet!
Rev tapet, och har börjat slipa...
Så de ska jag fortsätta med i dag!
Är ju inte många veckor kvar, tills nya soffan kommer, så det är hög tid att sätta lite fart:)
Hoppas att jag ska hinna klart med slipningen i dag. Så jag kanske hinner med lite målning oxå..

Lyfta på rumpan då, så de händer lite där uppe...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack själv! Det var verkligen skitkul :)

2010-09-19 @ 23:21:47
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0