Full rulle....

Nu va de ett tag sedan jag uppdaterade..
Men här rullar det på med allt...
Fått i nya dörren!! så nu har vi en så kallad grovingång;) å de gillas!!!
Nu är de bara golv som ska dit!
Men de ska Fredda P få komma hit å fixa

Garagetaket är de lite fix kvar på.
Just nu är de stillestån, då P håller på att hjälpa sin pappa med deras utbyggnad. Dom håller på med att få klart taket där oxå!

Kommer en bild på taket, när de är helt klart! Ska målas, och spikas mera..

Jag å grannen L va ju på en liten shopping vända förra veckan!
detta fick följa med hem!

Till Tilde




och så fick jag lite oxå




Alltid lika trevligt med lite nytt!


Fredag i morgon, vilket betyder jobba helg för min del.. så vi har haft torsdagsmys i kväll!
Imorgon så ska vi till kyrkis, med Linn och Stella!
Försöka kläma in en fika oxå, innan jobb...
Hoppas att N kommer nu när jag fixat till en kaka:p

Nu ska jag mysa ner i sängen brevid älsklingen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0