2011

Ja då var det ett nytt år!
Med nya mål, & nya möjligheter!!

Är länge sedan jag uppdaterade här, men har inte haft någon lust, men nu så ska jag försöka få till ett litet inlägg.

Har mycket på G nu..
Ska försöka hinna med alla mina projekt på hemma plan, de vill säga, få klart min garderob, fixa vårat nya sovrum, samt få till nya tv rummet uppe..
De varvat med jobb och träning!!

Japp, TRÄNING!!
Nu är jag på G...
Började de nya året med att köra Gi, och så har ja tagit tag i träningen!

Vilket har gett resultat!
För i år så ska de ej simmas i vassen;)

På dagens schema, så är det klippning, inköp av färg,
så jag kan börja måla taket i blivande sovrum.

Imorgon så är det jobb, en D-tur= jobba 6 tim, gymma, jobba 5 tim..
Och torsdagen ser lika ut!

Hoppas att erat nya år oxå fått en underbar start!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0