Ikea

 Jag, Tilde, Therese och Lovisa!  drog till Ikea i dag! Handlade presenter till Matilda som blir 1 år på söndag;-)
Pär Vart är allt som du handlat i dag då???
Jag Har inte handlat nå mer än de här!?
Pär Vaaa????
Jag Skulle jag det???
Kan de bero på att min kära sambo är van att, Ikea= jag har halva ikea med mig hem?? Så HA, jag kan handla bara lite bara jag vill:-)!!
Grejen är den, jag hitta inte såååå mycket som föll för mig i dag bara... men de betyder inte att nästa vända till ikea slutar på detta viset.. då kanske jag hittar mycket att fylla vagnen med:-) Är lite förvånad över mig själv, att de inte vart mer grejer med hem.. Hmmm...

Imorgon så ska Tilde till bäste Elin på kalas! själv så ska jag jobba lite på kvällskvisten. 16-21
Om man ska ta å lägga sig, Tilde sover sedan länge, lika så Pär. Han ligger i soffan, ska försöka få liv i han.. får se hur de går! skulle ju vara trevligt om han ville flytta med in i sängen;-)
Så natti natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0