Nu var det..

..riktigt längesedan jag va in här!
Ser att ni fortfarande är in, fast de inte varit någe liv alls här.

Har aldeles för mycket att göra.
Jobbar och sliter, varvat med att försöka hålla huset i beboligt skick..

Tränar och försöker hinna vara med min familj!

Så är livet just nu.

Påsken har jag tillbringat inne på jobbet:( Med tanke på de fina vädret som varit, så hoppas jag att de vill hålla i sig!!
Så jag kan hinna få en ledig dag ute, med strålande sol!

Nu så ska jag ta mig en promis med Eddie, innan de är dax å dra sig mot jobbet, för planeringsdag och så kvälls jobb på det..

Ha de bäst, och ni som kan, ta vara på solens alla D-vitaminer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0