Bra början på..

..ny vecka! Började med ledig dag;)
Inte fel, och så har jag en riktigt bra jobb vecka!
Jobbar bara 2 dagar!!

Men i morgon så står det jobb på schemat.. Ska göra 11 timmar i morgon.
En så kallad D-tur, så på mina lediga timmar imorgon så är det gymmet som gäller!!

Va och köpte tapet i dag. Blir en fondvägg, men hittade inte nån som passar till, så då fick de bli vit färg med hem!
Så de har jag roat mig med nu på kvällskvisten.. har målat 2 vändor, få se hur många vändor de blir, innan de täcker?!


Måste berätta vad våran Tullan hittade på att roa sig med idag..

Hon hade tydligen hittat en bläck penna som hon sååå fint skrev, Tilde, Pär, Emelie och Eddie med på inredningen, kanten under fönstret, och på sätet, TUR att de är skinn, så vi fick iaf bort ALLT!!

Men va F*an... hon är 5år, har aldrig gjort nå liknande....!!!
Skulle inte sagt såå mycket om hon va LITEN!!
Men tycker att man vid den här åldern skulle veta bättre???!!!!!

Kanske får igen att hon alltid varit lugn som liten, nu??

Nä, nu ska jag ta och packa ihop mina träningskläder. Ta mig en dusch innan de är dax att bädda åt mig och Eddie på vardagsrumsgolvet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0