Hittat en lösning

Söndag idag, och de betyder att papsen i denna familj kommer hem, efter en vecka borta på jobb.
Tilde längtar såå efter han! Så han brukar ha en liten kläng-apa runt halsen i några dagar;)

Har haft en ganska bra natt.
För igår kväll så bäddade jag åt mig och Eddie på vardagsrumms golvet..
Och de har funkat mycket bra!!
Jag har sovit mycket bättre, inte vaknat fleragånger per timme denna natten.
Så de här får vara lösningen natte tid!

Han är ju van att sova med mig i sängen! Ska ligga under täcket med mig. Men så kan han hoppa ner, gå och dricka vatten å så, och nu är jag livrädd att han ska hoppa ur sängen!!!
Vill ju inte att han ska dra upp, de ny opererade benet!
 Så inat har han sovit i sin bädd, mesta dels, och lite med mig.. men behövde ju inte vara rädd, när han börja röra på sig!

Så nu får jag ligga på madrass dom närmsta veckorna.. men va görman inte?
för dem man håller kär?!

Solen skiner så vakert från en blå himmel! Synd bara att det ska vara så j*vla kallt!!
Får försöka hitta på lite inomhus lek!

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Klart att du har sovit bra, när jag har sprungit uppe med Eddie inatt ;)sömntuta...haha...

2011-02-21 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0