Kall tisdag

Jisses så kallt de blit igen.
Jag som tyckte att de började kännas som om våren var på G!
Tyckte att snön börjat sjunka ihop, + grader på dagarna. Värmande sol på kinderna och takdropp!

Och så kom detta j*vla bakslag..:/ Ajja.. men nu står det inte på det blir mars, och då, då är vi ännu närmare VÅREN!!

Har haft en skön helg. Fredags kvällen var jag ut och åt med jobbet, lite bubbelbad blev det oxå!
Lördagen så häde de inte så mycket, förutom att Tullan hade pyjamas party!
P va borta hela långa dagen, han å "gubbgänget va på svenskarally..

Träning han jag med på söndagen!
En skön helg med andra ord;)

Just nu händer det inte allt för mycket.. finns inte såå mycket annat å göra än att vara hemma och inne, för att elda för att få lite värme!

Nu ska jag ta mig en stor kopp te, och mysa ner mig i soffan!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0