Onsdag

Då var det lill lördag! Och snart helg igen!
Har en ledig dag idag. Hade en ledig dag i går oxå, eller ledig å ledig..  Jag vände upp och ner på hela nedervåningen!
Så de har jag fixat till, nu på förmiddagen.

En vända till staden ska vi göra strx, har lite ärenden..

Ska fixa en tatto tid till Pär!
Inhandla lite färg!
Och så får de nog bli en lunch!

Nu till en mindre trevlig sak!
Igår när jag var ut på promenad med Eddie, så rätt som de var så hoppade han på tre ben!
Och rätt som de va så, gick han på alla fyra igen!

Och så höll han på, under hela promenaden..
Tog upp han och kollade så de inte va något som han trmpat in i tassen, men inte de..

Avvaktade en stund, då han höll på så inne med.
Ringde sedan till Falun. Och dom tyckte att vi skulle avvakta några dagar. Men själv så tycker jag att det ser ut, som när hans hö bakben pajade!
Så nu HOPPAS JAG ATT DE INTE ÄR EN NY
PATELLALUXATION!!
"Knäleds skada"

Har gått mestadels på FYRA ben idag, så jag hoppas att de bara är en sträkning!
Vill inte att han ska behöva genomgå en sådan opration igen!

Han har ju genomgått en för ca 1½ år sedan..:/ Så hans hö bakben är opererat, och han har en titanskruv som håller allt på plats. + att dom fick göra om knäleden, då den inte var skålad nog.
Och de kan jag lova, att de är ingen kul sak att genomgå...
Så nu håller jag alla tummat och tår, att de bara är en sträkning!

Hoppas du får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0